Manipularea prin sondaje: o strategie de precampanie?
În contextul premergător alegerilor prezidențiale din 2024, președintele PNL, Nicolae Ciucă, a ridicat problema manipulării percepției publicului prin intermediul sondajelor. Acesta a subliniat că, în ciuda jocurilor politice și a strategiilor de precampanie, adevăratul sondaj este cel realizat de cetățeni în ziua votului. În opinia sa, există o tendință de a devia atenția de la problemele reale și serioase ale societății, manipulând percepția oamenilor prin intermediul sondajelor.
PNL: A doua forță politică în România
Conform sondajelor interne ale PNL, partidul se consolidează pe locul doi în preferințele electoratului. Nicolae Ciucă consideră acest lucru de înțeles, având în vedere că PNL este a doua mare forță politică în România. Încrederea sa în succesul partidului se bazează pe susținerea activă a membrilor și simpatizanților PNL, inclusiv a primarilor, consilierilor locali și județeni.
PNL: Un partid care lucrează pentru români
În cadrul declarațiilor sale, Nicolae Ciucă a subliniat angajamentul PNL față de cetățenii români, afirmând că partidul a realizat lucruri concrete pentru aceștia. El se așteaptă ca rezultatul votului de la sfârșitul lunii noiembrie și începutul lunii decembrie să reflecte acest angajament și eforturile partidului.
Sursa: Realitatea.net