Justitie

CARACATIȚA CRIMINALĂ DIN ANAF: CUM LUIZA UNGUREANU ȘI COMPLICII SĂI AU TRANSFORMAT FISCUL ÎNTR-O AGENȚIE DE LEGITIMARE A JAFULUI NAȚIONAL

caracatiȚa-criminalĂ-din-anaf:-cum-luiza-ungureanu-Și-complicii-sĂi-au-transformat-fiscul-Într-o-agenȚie-de-legitimare-a-jafului-naȚional


Investigație explozivă despre cea mai sofisticată rețea de fraudă protejată de funcționari publici care transformă România într-un paradis pentru escroci internaționali

 

REVOLTA TOTALĂ ÎMPOTRIVA SISTEMULUI PUTRED CARE NE JEFUIEȘTE

 

România se prăbușește într-o prăpastie morală și economică sub ochii noștri, transformată într-un stat eșuat de o bandă de criminali instituționali care au capturat aparatul fiscal și l-au pus în slujba escrocilor! În timp ce Guvernul impune măsuri de austeritate drastice populației și mizează ipocrit pe combaterea evaziunii fiscale pentru a crește încasările la buget, realitatea din teren dezvăluie un tablou de coșmar: firme-fantomă cu cifre de afaceri colosale operează nestingherite, validate și protejate chiar de autoritățile fiscale care ar trebui să le combată!

 

Investigația Recorder a scos la iveală cazul halucinant al unei companii inexistente care a ajuns în top 100 cele mai mari firme din România după veniturile raportate – deși în realitate nu desfășura nicio activitate economică reală, având sediul declarat într-o toaletă publică! Mai grav, indiciile arată că funcționari ai ANAF nu doar că au închis ochii la falsurile evidente, ci au participat activ la această fraudă, încălcându-și cu bună știință atribuțiile legale și transformându-se în complici ai criminalilor!

 

Cazul nu este singular – o a doua firmă preluată fraudulos urmează identic același tipar, sugerând existența unui „lanț de firme” fantomă tolerate și protejate sistematic de autorități! Vorbim despre infractori protejați de oamenii statului, unde directorii din inspecția fiscală și șeful unei administrații financiare par să fi acționat cu rea-credință calculată, permițând acestor escrocherii să prospere și să jefuiască economia națională!

 

CAZUL RICHRBT 1 SRL: APOGEUL BATJOCURII INSTITUȚIONALE

 

Faptele acestui prim caz depășesc orice imaginație și sunt demne de cel mai absurd scenariu criminal: RICHRBT 1 SRL (prescurtare de la Regional Infrastructure Company for Highways, Roads, Bridges and Tunnels SRL) a ajuns, pe hârtie falsificat, una dintre cele mai mari companii de construcții din România, raportând venituri cumulate de 3,6 miliarde lei în ultimii ani! În 2023, această fantomă figura pe locul 64 în topul național al firmelor după cifra de afaceri – depășind giganti reali precum Coca-Cola România!

 

Totul era o minciună sfruntată, o insultă adusă inteligenței publice dar nu și a autorităților: nicio cifră din bilanțurile depuse și validate de ANAF nu corespundea realității economice! Sediul social principal declarat al RICHRBT 1 SRL era, în mod halucinant, o toaletă publică din Piața Charles de Gaulle, București – imagine surprinsă și confirmată de Google Maps! Aceasta este „adresa de business” pe care autoritățile fiscale conduse de incompetenta Luiza Ungureanu au considerat-o validă pentru o firmă cu venituri de sute de milioane de euro!

Toaleta publica declarata ca sediu al companiei RICHRBT 1 SRL una dintre cele mai mari firme de constructii din Romania potrivit datelor validate de ANAF. Captura Recorder 1Captura Recorder

CRONOLOGIA INFERNALĂ A FRAUDEI PROTEJATE DE STAT

 

Furtul identității și preluarea criminală (2019-2022):

 

Firma a avut inițial o activitate modestă – un mic butic de vinuri sub numele Regas Comservimpex SRL, deținută legal de domnul Gabriel Stroe. În jurul anului 2022, compania a fost literalmente „furată” de la proprietarul de drept printr-o semnătură falsă depusă cu nerușinare la Registrul Comerțului! Un anume Vasile Ciot, pensionar din Râmnicu Sărat care ulterior a negat orice implicare, a depus actele false și s-a trecut administrator, fără știrea sau acordul proprietarului real!

 

Gabriel Stroe a aflat cu stupoare că a pierdut firma și, încă din mai 2024, a făcut plângeri disperate în scris atât Registrul Comerțului, cât și ANAF asupra falsului și uzurpării! Nicio instituție nu a reacționat prompt – proprietarul nu a fost chemat la audieri și modificările ilegale din acte au continuat nestingherite, protejate de complicitatea tăcută a autorităților!

 

REACTIVAREA FISCALĂ CRIMINALĂ ȘI ACORDAREA CODULUI DE TVA (PRIMĂVARA 2024):

 

Deși firma fusese inactivă câțiva ani, noii „deținători” ilegali au decis s-o reactiveze pentru planul lor diabolic. Surprinzător și criminal, Administrația Financiară condusă de Luiza Ungureanu a acceptat reactivarea și a înregistrat compania în scopuri de TVA la 01.06.2024, deși tocmai primise în mai 2024 notificarea explicită a proprietarilor reali despre furtul de identitate, fals și uz de fals!

 

Mai mult, la doar câteva zile după sesizarea clară privind frauda, ANAF a validat cu nerușinare bilanțurile contabile depuse de impostori pentru anii anteriori! Aceste bilanțuri arătau creșteri explozive halucinante: de la zero activitate, firma declara acum sute de milioane sau miliarde de lei venituri și profituri, fără nicio bază reală! Cu toate acestea, compartimentul de administrare fiscală a aprobat orbește reactivarea și i-a acordat imediat cod TVA valabil, fără verificări la fața locului și fără să coreleze informațiile cu sesizările primite!

Luiza Ungureanu ANAF 1

RAPORTĂRI FINANCIARE FALSE ȘI VALIDAREA LOR OFICIALĂ CRIMINALĂ (MAI–IUNIE 2024):

 

La 31.05.2024, uzurpatorii au depus cu tupeu retroactiv situațiile financiare pe ultimii 5 ani (2019, 2020, 2021, 2022, 2023), toate cu date complet fabricate! Pentru anul 2018 au raportat o cifră de afaceri fantastică de 1.205.570.630 lei, deși firma reală nu avusese vreodată asemenea venituri!

 

În mod normal, o asemenea cifră ar fi însemnat că firma trebuia obligatoriu înregistrată ca plătitoare de TVA încă din ianuarie 2019! Evident, acest lucru nu se întâmplase! Diferența flagrantă între cifra de afaceri din 2018 și data târzie a acordării codului TVA (01.06.2024) ar fi trebuit să declanșeze toate alarmele la ANAF! În loc să corecteze situația, funcționarii conduși de Ungureanu au ignorat cu bună știință discrepanța!

 

Bilanțurile depuse au fost validate ca microîntreprindere de către ANAF, deși cu cifrele raportate firma se încadra clar la mari contribuabili! Această încadrare greșită intenționată a permis ca dosarul să rămână la administrația locală (Sector 1) și să evite o analiză mai atentă la Direcția Contribuabili Mari dar atunci nu mai puteau să-i protejeze și nu mai luau șpăguțele!

 

ESCROCHERIA COMERCIALĂ ȘI JEFUIREA VICTIMELOR (2024):

 

Imediat ce firma-fantomă a obținut „certificarea” oficială prin complicitatea ANAF, a fost pusă în scenă schema de fraudă monumentală! Pentru a crea aparența unei companii serioase, s-au cumpărat articole publicitare în presa economică ce anunțau investiții de milioane în parcuri fotovoltaice sub brandul „RICHRBT România”!

 

Pe site-ul companiei, escrocii au publicat cu nerușinare fotografii furate de la o firmă reală de construcții (Erbașu S.A.), pretinzându-le drept lucrările lor – fapt confirmat de reprezentanții Erbașu care au depus plângere penală pentru această falsificare! Cu reputația fals construită, RICHRBT 1 SRL a început să lanseze comenzi masive de mărfuri (țevi de oțel) de la furnizori externi, solicitând livrarea cu plata la termen!

 

În doar trei săptămâni, după ce au primit bunurile în valoare de sute de mii de euro, cei din spatele firmei-fantomă au dispărut cu tot cu marfă, lăsând furnizorii cu pagube uriașe! O companie din Cehia a livrat țevi de 900.000 € fără să mai vadă vreun ban, iar multiple firme românești au fost înșelate în mod similar! Schema era clar una de fraudă de tip „țeapă comercială”, facilitată de prestigiul fals conferit de însuși statul român prin documentele sale fiscale validate criminal!

 

INVESTIGAȚIA FISCALĂ DE FAȚADĂ ȘI COMPLICITATEA CONTINUĂ (IUNIE 2025 – PREZENT):

 

Abia după ce prejudiciile de milioane au fost produse și scandalul a explodat în presă, organele fiscale par să fi încercat să mimeze o verificare! La 21.06.2025, inspectorii fiscali au constatat în sfârșit ceea ce oricine putea vedea: firma nu funcționează la sediul declarat (toaleta publică era, evident, neocupată) și datele raportate sunt eronate flagrant!

 

ANAF a avut nevoie de peste un an de la reactivare pentru a confirma ceea ce fusese semnalat încă de la început de foștii acționari! În tot acest timp criminal (iunie 2024 – iunie 2025), RICHRBT 1 SRL s-a bucurat de un cod de TVA valabil cu care a putut opera înșelătoria față de partenerii comerciali!

 

Presat de dezvăluirile Recorder, noul președinte ANAF Adrian Nicușor Nica a admis că instituția „monitorizează” cazul de aproximativ opt luni și analizează un întreg lanț de firme implicate! Totuși, detaliile sunt ținute la secret invocându-se ridicol confidențialitatea fiscală, fără ca vreo concluzie oficială să fie prezentată public!

Adrian Nica ANAF 1

CAZUL SMART GATHERING SRL: SCENARIUL CRIMINAL TRAS LA INDIGO

 

Al doilea caz, Smart Gathering SRL (fostă Runic Media SRL), urmează un model identic, de parcă ar fi fost conceput de aceeași rețea infracțională protejată de aceiași complici din ANAF! Deși amploarea financiară pare mai mică decât la RICHRBT 1, mecanismele de fraudare și complicitatea culpabilă a funcționarilor ANAF sunt absolut identice!

 

Octombrie 2023:

 

La Registrul Comerțului se înregistrează o schimbare bruscă și suspectă de acționariat la Runic Media SRL (redenumită apoi Smart Gathering SRL). Noii „acționari” aparțin unui grup necunoscut anterior proprietarilor reali – semn clar al preluării abuzive a societății! Firma fusese inactivă de câțiva ani, fără bilanțuri depuse din 2018!

 

23 noiembrie 2023:

 

Administrația Fiscală Sector 1 (ANAF) reactivează ilegal firma și îi acordă cod de TVA valid, la cererea noilor administratori criminali! Aceasta se face în pofida faptului flagrant că societatea nu depusese niciun bilanț sau declarație fiscală pentru anii 2019, 2020, 2021, 2022!

 

Conform art. 92 alin. (5) din Codul de Procedură Fiscală, o firmă inactivă se poate reactiva doar dacă și-a îndeplinit toate obligațiile declarative restante! Reactivarea Smart Gathering SRL era vădit ilegală, firma neîndeplinind condițiile de declarare! Cu toate acestea, Luiza Ungureanu, șefa administrației fiscale Sector 1, a aprobat cu bună știință reactivarea, încălcând flagrant legea și procedurile interne!

 

Este același funcționar corupt pe a cărui semnătură s-a reactivat și RICHRBT 1 SRL – indicând un tipar criminal de conduită! Aceeași Luiza Ungureanu care a transformat cu prioritate instituția AS1FP în organ subordonat rezolvării spețelor societăților din anturajul sau interesul propriu, convocând șefii din subordine la discuții pentru găsirea de soluții strict pentru acestea, restul fiind abandonate!

 

5 februarie 2024:

 

Noii administratori depun dintr-un foc situațiile financiare pentru ultimii 5 ani (2019-2023)! Toate bilanțurile omise ani la rând sunt încărcate retroactiv într-o singură zi, fără ca nimeni din ANAF să se întrebe cum a „supraviețuit” firma patru ani fără raportări! Nimeni nu s-a sinchisit să verifice datele și obligațiile legate de TVA și impozite pe profit înainte de reactivare!

 

29 aprilie 2024:

 

Foștii acționari reali ai societății reacționează disperat! Ei înaintează Administrației Fiscale o adresă oficială în care denunță falsul și uzul de fals comis de persoanele necunoscute care le-au preluat firma, semnalând că prin Smart Gathering SRL se raportează operațiuni fictive ce pot prejudicia terți!

 

Conform legii (art. 6¹ din OG 27/2002 privind petițiile și Legea 544/2001 privind informațiile publice), ANAF avea obligația să transmită de îndată organelor de urmărire penală astfel de informații care indică infracțiuni!

 

IGNORAREA CRIMINALĂ ȘI CONTINUAREA FRAUDEI (MAI–IUNIE 2024):

 

Adresa depusă de acționarii păgubiți a ajuns la compartimentul de inspecție fiscală, însă a fost ținută deliberat în sertar! Conducerea Serviciului de Inspecție Fiscală de la Sectorul 1 – și aici trebuie menționat complicele Ștefan Gheorghe, șeful inspecției fiscale – a blocat plângerea!

Stefan Gheorghe 1Stefan Gheorghe

Nu a alertat Poliția sau Parchetul, încălcând obligația legală de a raporta imediat suspiciunile de infracțiuni în termen de 5 zile! În absența oricărei intervenții oficiale, Smart Gathering SRL a continuat să funcționeze fraudulos, prezentându-se ca firmă reactivată „curată” și cu date fiscale avizate de ANAF!

 

ÎNTREBĂRILE CARE DEMASCĂ COMPLICITATEA CRIMINALĂ

 

1. Cum și de ce a fost posibilă înregistrarea în scopuri de TVA a acestor firme-fantomă dacă proprietarii reali notificaseră deja ANAF despre furtul de identitate?

 

În mod normal, o asemenea solicitare ar fi trebuit blocată instant! În cazul RICHRBT 1, sesizarea proprietarului real era la dosar din mai 2024, însă compartimentul de administrare condus de Ungureanu a ignorat-o complet! Singurele explicații sunt fie neglijența crasă (nu au citit avertizarea), fie complicitatea intenționată (cineva a decis să „închidă ochii”)!

 

Pentru Smart Gathering, situația e cristalină: șefa administrației Luiza Ungureanu știa că firma n-a depus bilanțuri pe 4 ani – deci era inactivă pe litera legii – totuși a aprobat reactivarea! Cine i-a cerut sau permis să sară peste proceduri? Aceste întrebări vizează direct responsabilitatea criminală a conducerii ANAF Sector 1!

 

2. A fost transmisă sesizarea foștilor acționari către organele de cercetare penală?

 

Legea prevede clar că o petiție care indică posibile fapte penale trebuie trimisă imediat la Parchet sau Poliție! În ambele cazuri, ANAF nu a alertat autoritățile penale la timp! Pentru RICHRBT, proprietarul spunea în septembrie 2025 că „nu am fost chemat la audieri, nu am primit niciun răspuns”!

 

Aceasta indică un abuz în serviciu flagrant: funcționari care aveau obligația să acționeze au omis deliberat să o facă! Persoanele direct vizate sunt Ștefan Gheorghe și superiorii săi care i-au coordonat deciziile criminale! Dacă ei au ținut sesizările „la sertar”, au încălcat legea și au favorizat făptuitorii!

 

3. De ce nu s-a efectuat o verificare la sediul declarat înainte de reactivare?

 

O simplă deplasare la Piața Charles de Gaulle ar fi elucidat imediat că sediul e o toaletă publică! ANAF Sector 1 nu a făcut aceste minime verificări! Lipsă de personal? Indiferență? Sau, mai grav, pentru a nu descoperi intenționat nimic stânjenitor înainte de a acorda codul de TVA?

 

4. De ce s-a permis funcționarea acestor firme cu cod TVA valid timp de luni de zile?

 

În cazul RICHRBT, ANAF avea confirmarea inactivității la sediu din iunie 2025, însă codul de TVA nu fusese anulat decât după trei luni! Această întârziere criminală a permis continuarea fraudei! Responsabilitatea revine conducerii ANAF Sector 1 și Direcției Regionale București!

 

5. De ce șeful de serviciu și directorul pe inspecție fiscală au „validat” datele false?

 

În loc să constate că bilanțurile sunt fictive, echipa de inspecție a procedat la estimarea de taxe folosind chiar bazele raportate de escroci! Practic, organul de inspecție a „legitimat” retroactiv minciunile din bilanțurile falsificate! De ce ar face ANAF așa ceva? Pentru a acoperi erorile inițiale și a salva aparențele!

 

6. Cui folosea validarea acestor date bilanțiere false?

 

În primul rând, folosea infractorilor – ANAF le oferea certificare oficială! În al doilea rând, unor directori care voiau să umfle artificial arieratele pentru a masca subperformanța la colectare! Validarea datelor false a fost folosită pentru a-și acoperi propria implicare criminală!

 

7. Au existat presiuni și ingerințe din partea superiorilor?

 

Declarațiile conduc spre concluzia că da! Inspectorii ar fi consemnat normal: „contribuabilul nu există la sediu, bilanțurile nu corespund realității, se impune sesizarea penală”! Faptul că s-au emis rapoarte cu impozite calculate din burtă sugerează că superiorii ierarhici au dictat modul de încadrare!

 

IMPACTUL DEVASTATOR AL ACESTEI CARACATIȚE CRIMINALE

 

Afectarea colectării bugetare și raportări distorsionate:

 

ANAF validează cifre false, rezultând indicatori fără acoperire! În cazul RICHRBT 1 SRL, bilanțurile fictive indicau profituri cumulate de 182 milioane lei pe care statul nu le va încasa niciodată! Aceste arierate fictive umflă artificial volumul datoriilor și creează confuzie în fundamentarea politicii fiscale!

 

Un raport al Curții de Conturi arăta că aproape 30 de miliarde lei datorii fiscale aparțin unor firme concentrate la doar 2.440 de adrese – semn clar al fenomenului de firme-fantomă! ANAF ar trebui să combată aceste practici, nu să le alimenteze!

ANAF Bani 1

ERODAREA TOTALĂ A ÎNCREDERII INVESTITORILOR:

 

Când apar știri că una dintre cele mai mari companii din țară „nu există” iar autoritățile i-au avizat documentele, impactul reputațional este devastator! Investitorii străini fug din România văzând acest haos instituțional!

 

Credibilitatea României la UE este pulverizată – țara se află sub monitorizare în procedura de deficit excesiv! Agențiile de rating urmăresc cu îngrijorare calitatea guvernanței fiscale! România are deja rating aproape de „junk” cu perspectivă negativă!

 

MORALA INVERSĂ PENTRU CONTRIBUABILII CORECȚI:

 

Când cetățenii văd că marii evazioniști sunt protejați de funcționari publici, se instalează un sentiment de nedreptate profundă! Ce stimulent mai are un patron cinstit să-și plătească taxele când altcineva poate fura identitatea firmei sale cu complicitatea ANAF?

 

Astfel de situații alimentează cultura neîncrederii și a evaziunii generalizate! România are una dintre cele mai scăzute colectări din PIB din UE – doar 27% – tocmai din cauza acestei mafii instituționale!

 

DEZVĂLUIRI ȘOCANTE DESPRE TEROAREA DIN INTERIOR

 

Un șef de serviciu de la persoane fizice, poreclit sugestiv „Tilică” pentru capacitățile sale intelectuale de moluște, își terorizează continuu subalternii, amenințându-i că vor plăti personal sumele unor spețe ținute în sertar de aproape 5 ani, unde termenul de prescripție se apropie! Oamenii nu mai dorm nopțile, sunt sufocați de lucrări și amenințările superiorului!

 

În tot acest timp, personajul „Tilică” zapează pe Google Maps vizualizând munți și văi worldwide ca un adevărat strateg fiscal! Lucrările care contează sunt ținute până la expirarea termenelor, aplicând tactici bolșevice de intimidare!

 

De ce sunt păstrate posturi de șef serviciu pentru doar două echipe? Pentru simplul fapt că acel șef serviciu are o relație „mai deosebită” cu superiorul-directorul său! De ce au existat atâtea emigrări ale oamenilor de la acest sector și nimeni nu își pune semne reale de întrebări?

 

Șefe de serviciu care țin contabilități prin interpuși, fără să mai facă un secret din asta, fiind protejate tocmai din sectorul în care activează! Funcționarii sunt ținuți ocupați cu spețe de câteva sute de lei, stufoase ca proceduri, în vreme ce evaziunea și schemele reale de miliarde nu sunt nici măcar supuse atenției!

 

ULTIMATUMUL CĂTRE ADRIAN NICA ȘI SISTEMUL PUTRED

 

Domnule președinte ANAF, de câte dovezi mai este nevoie pentru ca dumneavoastră să luați exact măsurile ce se impun? Pedepsirea domnului Giurgea Mihail Bogdan prin relocarea de la Sectorul 1 la Sectorul 4 vi se pare o măsură reparatorie? Practic îl premiați printr-o mutare într-un sector mai liniștit!

Poate nu înțelegeți și aveți nevoie de anumite detalii suplimentare. Nu am vazut încă o comisie de disciplină adevărată care să se autosesizeze și să facă lucrurile exact pe litera legii.

Iată „fișa” scurtă, punctuală, strict doar “alte câteva mici fapte” la Sectorul 1 – ale domnului Bogdan Mihail Giurgea:

  • Funcție și traseu la AS1FP S1. Numit șef administrație adjunct – Colectare PJ (aprilie 2022), detașare scurtă la Primăria Buftea pentru titularizare, revenire și exercitare funcție din octombrie 2022 până în prezent. 
  • Eșalonare „privilegiată” 5 ani la o firmă din Sectorul 1 (datorie 3.662.333 lei) cu garanții sub 50% (731.308 lei) – deși după OUG 20/2023 art. 186(4)(b) o astfel de garanție permite cel mult 6 luni, nu 5 ani. Apoi a menținut eșalonarea de două ori (02.10.2023 – 3.244.139 lei; 06.03.2024 – 3.023.470 lei) pe aceleași garanții insuficiente
  • Ridicare sechestru pe BMW 520D (09.10.2023) după depunere garanție bănească 95.473 lei; mașina vândută la ~45.000 lei unui angajat, iar autoturismul ajunge ulterior la Giurgea (pe numele soției, Nina Alina Giurgea). 
  • Garanții înregistrate greșit: bunurile altei firme (469.037 lei) NU au fost notate în NOES/Arhiva Garanții pe codul acelei firme, doar cele ale debitorului (233.271 lei). La insolvență, administrația a figurat garantată doar pentru 233.271 lei, pier­zând acoperirea pe restul; datoria de 3.662.333 lei nu a mai fost recuperată, firma fiind în faliment. 
  • „Ușă separată” pentru contribuabili: a impus prin note interne ca orice discuție cu contribuabilii să aibă loc doar în prezența lui/șefei de serviciu (Claudia Brînzea), fără inspectorul de caz; audieri „în cerc restrâns”, pachete și beneficii primite constant (mâncare, servicii wellness, etc.), subordonații fiind puși să-i ducă pungile la mașină. 
  • Rețea internă de execuție: dosarele de eșalonare trec prin Brînzea Claudia și Ilie Ana-Maria (aprobări/urmărire), cu eșalonări repetate până la insolvență; de regulă, lichidatori din Vâlcea
  • Achiziții personale dubioase:
    • BMW 520D „recuperat” pe filieră privată după ridicarea sechestrului. 
    • Apartament Northside Park (sept. 2024) la ~40% sub prețul pieței, cumpărat „din surse proprii”, prin intermediar „angajat” al complexului; loc de parcare la subsol. 
  • Discrepanță avere/venituri: din declarații până în 2022 figura cu datorii, apoi în 2022–2024 apar Mercedes S-Class, BMW 520D, apartament în București și casă+teren la Vâlcea – salt patrimonial accelerat odată cu funcția de la Sector 1. 

În concluzie, raportat la aceste fapte, rezulta că: a favorizat debitori prin eșalonări și mențineri contrare regulilor de garanții, a ridicat sechestru strategic pentru un bun care a ajuns în familie, a defectuos înregistrat garanții producând pierderi la recuperare, a centralizat nelegal contactul cu contribuabilii și a întreținut un flux de beneficii personale.

 

 

Cum rămâne cu doamna Luiza Ungureanu și domnul Ștefan Gheorghe? Să înțelegem că la pachet va veni și domnul Ștefan Gheorghe? Se va întoarce acasă în fieful dânsului și va face o echipă bună în continuare cu primul exilat – domnul Giurgea?

 

Sistemul ANAF este măcinat și sabotat din interior, iar reformele reale se fac prin schimbarea definitivă a șefilor vinovați de încălcări ale legilor! De câte dezvăluiri aveți nevoie ca să luați măsuri adevărate potrivit cadrului legal?

 

Domnule Adrian Nicușor Nica, avem încredere în ținuta morală înaltă a dumneavoastră, dar considerăm că a venit timpul ca președintele ANAF să dovedească integritate și fermitate, acționând dincolo de lozinci! Rotirile acelorași personaje pătate și incompetente nu reprezintă soluții!

 

Altfel, peste alți câțiva ani, vom scrie din nou despre aceleași scheme, doar cu alte nume, iar încrederea cetățenilor în instituțiile statului – și în ideea de justiție fiscală – se va prăbuși iremediabil! Contribuabilii onești nu mai vor discursuri, ci rezultate palpabile – capete pe tavă, nu rotiri de cadre!

 

CONCLUZIA EXPLOZIVĂ A ACESTUI DEZASTRU NAȚIONAL

 

Faptele rămân fapte crude și dureroase: milioane de euro au fost furate de sub nasul statului cu ajutor direct din interior! Acest adevăr brutal nu poate fi schimbat sau ascuns! Încercările patetice de minimalizare ori de sacrificare a unor pioni pentru salvarea regilor nu mai conving pe nimeni!

 

„Republica șmecherilor” tolerată și protejată până acum trebuie să înceteze imediat! România agonizează sub jugul acestei mafii instituționale care a transformat țara într-un paradis pentru criminali economici protejați de stat!

 

Aceasta este moștenirea toxică pe care o lăsați – o națiune transformată în pradă pentru hoții cu acte în regulă, unde cetățenii cinstiți sunt sclavi care plătesc pentru luxul șefilor ANAF! Sistemul este iremediabil compromis și singura soluție este curățarea completă cu foc și sabie!